سردار تقوی: اردبیل امن‌ترین استان کشور است-راهبرد معاصر
اختلال در روند حرکت قطار مترو به دلیل حادثه برای یک مسافر سردار تقوی: اردبیل امن‌ترین استان کشور است عامل مسمومیت الکلی و فوت ۹ گیلانی در این شهر دستگیر شد نام‌گذاری معابری به نام شهیدان نصرالله و هنیه تصویب شد هشدار نارنجی برای شرق کشور | وقوع رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید سامانه مکان‌یاب در اورژانس راه‌اندازی شد دادستانی تهران علیه مطهره گونه‌ای اعلام جرم کرد هشدار نسبت به رگبار باران و رعد و برق در ۱۸ استان تشکیل پرونده برای مخدوش‌کنندگان امنیت روانی جامعه در روز‌های اخیر بزرگترین شراره خورشیدی به سمت زمین شلیک شد ممنوعیت اجاره ملک به اتباع در این منطقه تهران ممنوعیت‌های توقف و تردد در اطراف مصلای تهران اعلام شد + جزییات دادستانی تهران علیه عبدالرضا داوری اعلام جرم کرد تعطیلی موقت پایانه بیهقی تا پایان مراسم نماز جمعه |پارکینگ بیهقی میزبان نمازگزاران دستگیری عاملان تولید و توزیع مشروبات الکلی تقلبی در گیلان

سردار تقوی: اردبیل امن‌ترین استان کشور است

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: استان اردبیل امن‌ترین استان کشور محسوب می‌شود که با ضریب امنیتی بالا زمینه‌ساز فعالیت‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی شده است.
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۹ - ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 05
کد خبر: ۲۵۹۳۱۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ سردار جواد تقوی عصر شنبه در گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در نشست پلیس‌های تخصصی در اردبیل اظهار داشت: «پلیس هوشمند، مردم قانونمدار» شعار امسال هفته گرامیداشت فراجا است که بر همین اساس تلاش بر این بوده تا در سال‌های اخیر با مجهز شدن پلیس به امکانات و تجهیزات الکترونیکی و هوشمند با همراهی مردم قانونمدار امنیت کامل و بدون خدشه در استان اردبیل تأمین شود.

وی تصریح کرد: هر چند در فصول مختلف بحث مبارزه با سوداگران مرگ، جمع‌آوری اراذل و اوباش و همچنین تقویت امنیت داخلی را شاهد بودیم، اما در یک سال اخیر در این استان هیچ جرم خشن و با گستردگی انجام نشده بلکه عمده جرایم نیز در قالب جرایم خرد و کوچک اتفاق افتاده است.

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: در تولید و تأمین امنیت از تلاش همه مجموعه‌ها به ویژه پلیس‌های تخصصی اعم از پلیس امنیت عمومی، اقتصادی، آگاهی، مبارزه با مواد مخدر و... قدردانی می‌کنیم که بی‌وقفه و با مجاهدتی تمام در سنگر تأمین امنیت حاضر شده و زمینه یک اقتدار واقعی را برای پلیس در مقابله با جرایم رخ داده و بزهکاران فراهم کرده است.

تقوی افزود: به هیچ وجه اجازه ندادیم تا در یک سال گذشته کوچکترین تعدی و تضعیف جایگاه پلیس انجام شده و یا عده‌ای بخواهند به امنیت برقرار شده خدشه‌ای وارد کنند که در این زمینه پلیس فضای سایبری نیز با توانی مضاعف سعی کرده تا به وظیفه خطیر خود در تأمین امنیت روحی و روانی جامعه نیز کمک کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در گرامیداشت هفته نیروی انتظامی بیش از ۲۵۰ برنامه در شهر‌ها و مناطق مختلف استان برگزار می‌شود که عمده آنها با هدف جلب اعتماد مردم و اطمینان‌بخشی به فعالیت‌های پلیس برای نمایش اقتدار بیشتر و تقویت مؤلفه‌های تولید امنیت و آرامش در بین مردم است.

فرمانده انتظامی استان اردبیل اضافه کرد: در بحث کنترل ترافیک نیز اقدامات خوبی را با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی، پلیس راه استان و همچنین راهداری و شهرداری در داخل شهر انجام شده که عمده آنها مربوط به حذف میادین و نصب چراغ راهنمایی و رانندگی برای انضباط بخشی به ترافیک شهری است.

تقوی بیان کرد: امیدواریم شهروندان در این شرایط با جلوگیری از شتاب‌زدگی در رانندگی به کاهش تصادفات کمک کرده و انضباط ترافیکی را در سطح شهر بهتر و شایسته‌تر از گذشته رقم بزنند. / تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار